Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Digitaal-Werven is een onderzoek naar de beste digitale sollicitatie-ervaring. Het beoordeeld jaarlijks meer dan 400 websites van grotere organisaties in Nederland op hun 'werken bij site', bekijkt de aanwezigheid in social media van deze bedrijven en solliciteert er ook om te zien hoe men omgaat met sollicitanten (digitaal dan).
Dit alles komt jaarlijks samen in een evenement waarop de resultaten worden gepresteerd en een winnaar wordt uitgeroepen. Na 5 jaar is het een redelijk bekend merk geworden binnen de recruitment industrie, zeker als gekeken wordt naar arbeidsmarktcommunicatie.
Kernwaarden van het onderzoek zijn 'sollicitant centraal' (dus mens centraal) en vooruitstrevend / innovatief.
Doelgroep:
De primaire doelgroep zijn recruiters en arbeidsmarktcommunicatie specialisten van grote bedrijven. Daarnaast zijn ook mensen van (arbeidsmarkt) reclamebureaus en recruiters van werving en selectiebureaus de doelgroep.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Een icoon dat los gebruikt kan worden en duidelijk herkenbaar is in combinatie met de naam. Het logo zal o.a. gebruikt worden voor de website, maar ook de award (een galzen gelazerde beeldje) en een oorkonde.
Geen voorkeuren qua kleuren.
Het huidige logo is zeker niet wat ik zoek.
Fris, energiek en menselijk.
hoopwerk
-
-
Toelichting van de designer hoopwerk:
Straalt succes en plezier uit.
Persoon groeit...
Positief, krachtig, fris.
In allerlei kleurcombinaties te gebruiken.
Goed als icoon te gebruiken.
Sterk eigen karakter, lijkt niet op andere logo’s binnen het segment.
Toch zakelijk genoeg. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-