Versie 3 aangepast.
Mvg Robert
Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving
Datum start: 20-07-2012
Datum einde: 10-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Versie 3/3
Mvg Robert
Kleurstelling is mooi, maar de W lijkt meer een V in dit logo.
Zal hem even aanpassen.

Versie 2/3
Mvg Robert
Sorry, raakt me totaal niet.
Mij ook niet ;-)

Versie 1/3
Mvg Robert
Heeft een icoon, maar of het een icoon is dat los van Digitaal-Werven herkent zal worden betwijfel ik. Ik mis het idee erachter aan beetje. De kleurstelling spreekt me wel aan.
Herhalende (digitaal) patronen met een organische touch. Overlap symboliseert het netwerken cq competenties. Blauw is zakelijk en paars vooral emo, de mens dus.