Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. Het is een woordmerk met een icoon die op elkaar aansluiten. Door het poppetje te verwerken in de i ontstaat er eenheid. Woord en beeldmerk zijn los van elkaar te gebruiken, dus is de toepasbaarheid hoog. De pijl staat voor het wervingsproces en staat omhoog voor een positief beeld.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn ontwerp,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving
Datum start: 20-07-2012
Datum einde: 10-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik zie de gedachte en vind het erg leuk gevonden, maar het raakt me op de een of andere manier niet echt. Sorry. Vervelende is dat ik ook niet zo kan uitleggen waar dat hem in zit..
Beste opdrachtgever, bedankt voor de reactie, het lastige is door het ontbreken van persoonlijk contact een ontwerp te ontwikkelen die bij de visie van de organisatie past, ik zal nog eens een poging doen tot een nieuw concept.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde