Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending voor uw logo.
Ik heb ervoor gekozen om het logo in blauw en groen te maken omdat het wat zakelijker oogt en toch een fris uiterlijk heeft. Tevens heb ik ervoor gekozen om een wat meer web-based icoon te maken als beeldmerk om de link naar het digitale erin te houden. De gedachte achter het beeldmerk is een sollicitant die zijn cv via e-mail aan bied. Die afbeelding van de figuur kan natuurlijk ook nog los in de huisstijl gebruikt worden.
Kleuren en vormen zijn natuurlijk nog aan te passen. Ik ben benieuwd naar uw op- en of aanmerkingen zodat ik het logo verder kan ontwikkelen naar uw smaak.
Met vriendelijke groet,
Remco M. Out
Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving
Datum start: 20-07-2012
Datum einde: 10-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

