Dag Bas,
Met de opening onderaan is inderdaad beter.
Bij deze.
Mvg.
Adam
Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving
Datum start: 20-07-2012
Datum einde: 10-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Bas,
Bedankt voor je feedback en beoordeling.
Wat als we het pijltje omkeren?
Feedback is wederom welkom.
Mvg.
Adam
Beter. Mag ik vragen, waarom heb je het nu niet open gemaakt aan de onderkant? Dan is het ook wat meer van 'erin' zeg maar (het werven stuk).

Beste,
Mijn voorstel voor het logo.
Ik ben benieuwd naar jouw feedback.
Mvg.
Adam
Beste Adam,
het ziet er zeker mooi en fris uit. Het poppetje is zeker leuk, alleen vraag ik me af of een pijltje naar benden (dat toch het gevoel van exit) geeft niet juist negatief overkomt.
gr
Bas
Beste Bas,
Bedankt voor uw reactie.
Zelf zag ik het pijltje als een entree: een pijl die de cirkel (bedrijf) binnenkomt, van boven naar beneden.
Ook de reden waarom ik de cirkel bovenaan heb opengelaten.
Mvg.
Adam
Beste Adam,
Ik begrijp de gedachte, maar toch het is zo net de lift naar benden. Ik vrees altijd dat als ik zo'n associatie heb, anderen die zeker ook zullen hebben.
gr
Bas