Geen commentaar
Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving
Datum start: 20-07-2012
Datum einde: 10-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Geachte opdrachtver,
Bij deze heb ik het logo nogmaals gepost, ditmaal met een verloop in de kleuren.
Graag hoor ik uw feedback indien u veranderingen wenst.
Mvg
Linda

Geen commentaar
Geachte opdrachtgever,
Dank u wel voor de quotering.
Ik heb het streepje aangepaste door twee blokjes in twee verschillende kleuren wat het beeld terug in evenwicht brengt. De blokjes verwijzen ook subtiel naar het digitale. Ik had dit in mijn eerste ontwerp ook al op die manier naar voor gebracht.
Graag kijk ik opnieuw uit naar uw feedback.
Mvg
Linda

Geen commentaar
Geachte opdrachtgever,
Bedankt voor de vlotte feedback.
Hierbij een nieuw voorstel voor uw logo.
De letter D met een persoon in verwerkt wat het menselijke vertaald.
Graag hoor ik opnieuw uw mening.
Mvg
Linda
Ziet er goed uit. Van de huidige ontwerpen zeker een kanshebber. Enige (hele marginale) puntje dat ik meteen zie is dat het streepje tussen Digitaal en Werven (bij het blauw-oranje logo, iets maakt het nu uit balans doordat het blauw is. Geen idee welke kleur het dan moet hebben, misschien een totaal andere kleur dan de twee? Of beide?

Geen commentaar
Geachte opdrachtgever,
Bij deze mijn inzending voor uw logo.
Graag hoor ik uw mening.
Mvg
Linda
Beste Linda,
Logo is erg creatief, aar het geheel, vooral denk ik door het lettertype en de kleuren, komt me erg retro, jaren '80 video games over. Iets waar ik normaal wel van houdt, maar voor Digitaal-Werven niet naar zoek.
Sorry
Bas