Geen commentaar
Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving
Datum start: 20-07-2012
Datum einde: 10-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



...and one with a shadow effect.

Geen commentaar

I'm very glad you like my concept.
Here are some variants (with different colors and font; and a version with a letterpress-effect).
Please, click on each image to see the actual colors.

I'm very glad you like my concept.
Here are some variants (with different colors and font; and a version with a letterpress-effect).
Please, click on each image to see the actual colors.

The logo is based on a digital barcode which represents digital recruitment and at a same time is a metaphor of identity.
Logo elements (color,font, etc.) can be changed according to your preferences.
Your feedback (in Dutch or English) is welcome.
I like it. It doesn't have the fresh approach, but it's nice and more classic. It does have the energetic and human. I'll have to let it 'land' on me for a short while