Geen commentaar
Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving
Datum start: 20-07-2012
Datum einde: 10-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Zeker beter, persoonlijker, meer met werven. Kleuren goed, maar of het logo eruit springt... ik weet het nog niet. Ik bekijk ze uiteraard toch ook allemaal naast elkaar uiteindelijk.

Geen commentaar
Ik heb het logo aangepast. Ik ben benieuwd wat u er nu van vind?

Geen commentaar
Het Paar-Oranje spreekt me erg aan. Mooie combinatie. Ik vraag me af in hoeverre alleen het pijltje omhoog als los logo voldoende uitbeeld. Met de tekst erbij lijkt het te kloppen, maar enkel als icoon denk ik dat het te generiek is.
Het is overigens Digitaal-Werven (met streepje en 2 keer hoofdletter) :)