Dag Marco,
Even heel iets anders. Misschien spreekt het je aan, misschien ook helemaal niet! Ik ben zelf 23 jaar oud, dus heb even gekeken vanuit mijn perspectief, wat mij zou opvallen en wat mij zou aantrekken.
Geprobeerd van alle kleuren even veel gebruik te maken, maar gezorgd dat het logo niet te kinderachtig zou overkomen. Het beeldmerk en tekst in één gebonden, dit omdat dit mooier en makkelijker is voor de online doeleinden, zoals de website. Zo ook meteen duidelijk wat jullie aanbieden.
Feedback is altijd welkom! Het is overigens ook pas een schets.
Mvg,
Femke van Sence for Design
Logo voor online mobiele verkooptraining
- Wedstrijd van: MarcoStarink
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 16-12-2020
Datum einde: 30-12-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

