Beste Diciotto,
Bedankt voor de feedback.
Ik heb het hoorntje smaller gemaakt en de kleuren omgedraaid (hoorntje lichtbruin, wel zo logisch ;-)
Tevens heb ik de payoff in een beter leesbaar/groter font gezet.
Bij de bovenste optie heeft het hoorntje een wafelstructuur detail.
Ben benieuwd naar uw mening.
groeten,
Jeff | Ryde Style
Logo voor onze Gelateria Diciotto (Italian Ice Cream & Coffee)
Datum start: 25-03-2012
Datum einde: 11-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Beste Diciotto,
Hiebij mijn inzending; Vrolijk, klassiek-modern en met een geïntegreerd koffiekopje/ijshoorn.
Dit element kan ook als losstaand beeldmerk gebruikt worden.
Ben benieuwd naar uw feedback.
Groeten
Jeff | Ryde Style
Beste Jeff,ja, mooi!!Maar zouden de mensen direct zien dat het om een ijsje gaat? Groet, J