Logo voor OOZO.nl. Weet wat er gebeurt in je buurt
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
OOZO.nl laat zien wat er gebeurt in je straat of buurt. De informatie is dynamisch heeft betrekking op je straat of buurt. Bijvoorbeeld: vergunningen, 112 meldingen, faillissementen, nieuwe bedrijven, huizen te koop, foto's, tweets enz. enz.
Daarnaast per straat, buurt statische informatie: aantal inwoners, gemiddelde huizenprijs, officiele instanties in de buurt.
Geen site met lokaal nieuws, maar snel wisselende informatie.
Bedrijfsomschrijving:
OOZO.nl is een nieuw project van Binq Media. Binq Media exploiteert websites, waaronder faillissementsdossier.nl en faillissementsdossier.be
Doelgroep:
De doelgroep is breed, zowel mannen als vrouwen in de leeftijd van 25-55. De bezoeker zal relatief kort de site bezoeken (1 a 2 pageviews per bezoek). De bezoeker zal wel regelmatig terugkomen.
Het meeste verkeer wordt gegenereerd middels SEO.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
OOZO staat voor: Oooh, zit dat zo. De naam OOZO.nl is het belangrijkste in het logo. De naam moet duidelijk leesbaar blijven. De tagline is "Weet wat er gebeurt in je buurt" De tagline hoeft niet te worden verwerkt in het logo.
Het logo mag een frisse, pragmatische en dynamische uitstraling hebben. Wij denken met name aan de kleur groen, mogelijk aangevuld met blauw. Andere suggesties zijn welkom. In ieder geval frisse, heldere kleuren.
Een icon mag worden toegevoegd, maar is niet noodzakelijk.
Gjaltema
-
-
Toelichting van de designer Gjaltema:
Hierbij mijn tweede logo.
Feedback is natuurlijk welkom. -
binqmedia zegt :
Hartelijk dank. We hebben helaas besloten om geen plaatsnaambord in het logo te verwerken.
Groet, Marcel -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Gjaltema:
Goedemiddag,
Hiermee presentter ik u mijn eerste ideeën voor uw logo. Feedback is van harte welkom. Alles is nog aan te passen totdat u natuurlijk tevreden bent.
Vriendelijk groet,
Menno -
binqmedia zegt :
Beste Menno,
Dank voor je ontwerp. Het idee van een plaatsnaam bord is interessant. De uitwerking is wat ons betreft iets te plat. Hierbij is bij de meeste voorstellen de tekst ook wat te klein t.o.v. het bord.
Groet, Marcel
-
Gjaltema zegt
Danku voor uw feedback,
Ik ga meteen aan de slag aan het nieuwe logo. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-