Beste opdrachtgever,
Bij deze stuur ik u mijn eerste voorstel voor uw logo.
Door de intonatie van de klemtoon te versterken met een kapitale 'O' versterk je het beeld.
De ellipsen staan voor de opdrachten die jullie in behandeling nemen die door de kleur schakering versterkt worden.
Door omtrek van het figuur roterend te herhalen ontstaat er een beweging waardoor duidelijk is dat de informatie wisselt (beweging).
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
HBGV
Logo voor OOZO.nl. Weet wat er gebeurt in je buurt
Datum start: 10-02-2013
Datum einde: 24-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste HBGV,
Dank voor je inzending.
We zijn er zelf nog niet helemaal uit of oozo in kapitalen of niet moet.
De kleuren vindt ik wat flets. Wij zouden liever heldere, frisse kleuren zien.
De idee achter de ellipsen is mij niet helemaal duidelijk. Wij nemen geen opdrachten aan, maar tonen informatie over een straat / buurt. De elipsen maken het beeld ook wat druk.
Ik hoop hiermee ons idee wat duidelijker te hebben gemaakt.
Groet, Marcel