Logo voor OOZO.nl. Weet wat er gebeurt in je buurt
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
OOZO.nl laat zien wat er gebeurt in je straat of buurt. De informatie is dynamisch heeft betrekking op je straat of buurt. Bijvoorbeeld: vergunningen, 112 meldingen, faillissementen, nieuwe bedrijven, huizen te koop, foto's, tweets enz. enz.
Daarnaast per straat, buurt statische informatie: aantal inwoners, gemiddelde huizenprijs, officiele instanties in de buurt.
Geen site met lokaal nieuws, maar snel wisselende informatie.
Bedrijfsomschrijving:
OOZO.nl is een nieuw project van Binq Media. Binq Media exploiteert websites, waaronder faillissementsdossier.nl en faillissementsdossier.be
Doelgroep:
De doelgroep is breed, zowel mannen als vrouwen in de leeftijd van 25-55. De bezoeker zal relatief kort de site bezoeken (1 a 2 pageviews per bezoek). De bezoeker zal wel regelmatig terugkomen.
Het meeste verkeer wordt gegenereerd middels SEO.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
OOZO staat voor: Oooh, zit dat zo. De naam OOZO.nl is het belangrijkste in het logo. De naam moet duidelijk leesbaar blijven. De tagline is "Weet wat er gebeurt in je buurt" De tagline hoeft niet te worden verwerkt in het logo.
Het logo mag een frisse, pragmatische en dynamische uitstraling hebben. Wij denken met name aan de kleur groen, mogelijk aangevuld met blauw. Andere suggesties zijn welkom. In ieder geval frisse, heldere kleuren.
Een icon mag worden toegevoegd, maar is niet noodzakelijk.
Budget Media
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Het zelfde logo in de kleur van het eerst ingezonden logo.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Volgens ons is het tweede (onderste) logo wat jullie zoeken. we zijn erg benieuwd wat u er van vind.
Mvg Mark -
Budget Media zegt
U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Een totaal ander font ...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
En een variatie met een andere letter Z
-
binqmedia zegt :
Het logo spreekt ons op zich wel aan. We hebben moeite met de Z. Zowel hier in een ander font. Bij het vorige ontwerp wordt het teveel een 2.
Misschien toch een ander font gebruiken?
Groet, Marcel -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Bijdeze gebaseerd op de feedback de .nl subtiel erbij, we zijn weer benieuwd wat u er van vind.
Mvg mark -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
En nog een variantje ...
-
binqmedia zegt :
Dank.
Van de Z met pijlen zijn we niet zo gecharmeerd. De rondere Z is beter maar lijkt een beetje veel op een 2.
Het toegevoegde uitroepteken ziet er goed uit.
Is het mogelijk om ook .nl nog in het logo te verwerken?
Groet, Marcel -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
En een variantje
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator verctor formaat) voor al uw uitingen.
Mvg Mark
-
binqmedia zegt :
Beste Mark,
Dank voor je inzending.
Het onderscheid tussen OO en ZO vinden wij erg goed. Ook de kleuren spreken aan.
De ogen in de O's maken het wat te speels. Kun je deze verwijderen.
Mogelijk kun je ook kijken naar een lettertype met een iets rondere Z.
Groet, Marcel -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-