Geen commentaar
Datum start: 22-02-2015
Datum einde: 22-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Logo en aanzet voor een huisstijl voor Qlocsound.
Alle prachtige voorstellen ten spijt, als je een naam / logo introduceert dan staat leesbaarheid voorop. Je bent immers nieuw in de markt en doel is dat de naam Qloc goed onthouden wordt, vorm en aanpak kunnen dan nog steeds onderscheidend zijn.
Hierbij mijn logo-voorstel. Duidelijk leesbaar vormgegeven, met een vlak achter de letters, voor optimale leesbaarheid. Dit vlak heeft de vorm van de beginletter Q. Zo vormgegeven dat je aan een tekst balloon doet denken of een uitroepteken.
Met die eigen Q-vorm kan je in een huisstijl of campagne gebruik maken. Denk hierbij b.v. aan een stans bij visitekaartjes, een tekstpanel op een flyer of advertentie, een balloon met boodschap op een T-shirt, website elementen etc.
Al met al een zeer simpele, herkenbare, unieke huisstijl met voldoende ruimte voor creatieve oplossingen!
Verrassend overigens, hoe het logo in maximale verkleiningen nog steeds goed leesbaar en herkenbaar is.
Ben benieuwd hoe dit voorstel ontvangen wordt.
Voor meer info;
Jeroenvellekoop.nl