zelfde logo op een donkere achtergrond
Datum start: 25-03-2011
Datum einde: 20-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


is het mogelijk de gegevens door te geven die op het naamkaartje/briefpapier... komen te staan

font \"allesandair\": trojan pro
(een verwijzing naar alexander de grote)
het font heeft een heel klassiek, serieus en toch open karakter dat goed aanleund bij de transparantie van het beeldmerk.
In het beeldmerk zit zowel de \"a\"
als het idee van jezelf ontplooien en het uitdragen van kennis
(een centrum van waaruit pijlen naar buiten to vertrekken)
de kleuren zijn luchtig en strak, met een zeer licht blauw naar de \"air\" toe, niet om de air te benadrukken maar om een luchtige toets toe te voegen aan het geheel.
de baseline \" ontplooi uw potentieel\" speelt in op zowel re-integratie als opleidingen, en roept op om het beste uit jezelf te halen.
(verder wordt er ook een oog gevormd met de tussenruimtes tussen de pijlen wat verwijst naar de \'in het oog houden\'-factor die orde en veiligheid met zich meedragen)