Beste Anne-Brit,
Het was te lastig voor mij om te kiezen welk logo het beste bij uw bedrijf past. Beter is, wanneer u meedenkt.
Het logo met de +g staat voor puur en krachtig. Er zijn slechts twee basis vormen. Toch, door de juiste combinatie, gebeurt er van alles en krijgt het beeld betekenis. De kleuren maken het logo opwekkend en zakelijk.
Het sierlijke logo beschrijft een levenslijn. Het leven krult, draait en keert. Er is een doffige buitenkant en een kleurrijke binnenkant. De lijn start dof en eindigt kleurrijk. Het is natuurlijk 'add ginger' die ervoor zorgt dat de binnenkant naar buiten komt.
Ikzelf ben zeer tevreden over beide voorstellen. Hopelijk bevallen ze u ook.
Vriendelijke groeten,
Fulko
Logo voor Personal Assistance- & Event Services
Datum start: 15-12-2017
Datum einde: 22-12-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

