De veiligheidshelm legt de nadruk op de verbouwing. Safety first. De bouw is waar het om draait deze staat ook in de verbouwingskleur geel.
Met een lichtelijke aanpassing volledig te integreren in de huidige website.
Het beeld (stock voorbeeld; omarmen van de juiste vakman) ligt in lijn met het logo, zo heb je interactie tussen logo en beeld. Indien gewenst is een ander beeld natuurlijk mogelijk.
Gele balk als style element voor de doorvertaling naar overige materialen (bv. huisstijl, flyer en banners etc). Geen plus toevoeging in het logo dit zorgt voor verwarring. Ik ben in afwachting van uw reactie. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Kevin van Schie
Logo voor portal over Bouwen & verbouwen
- Wedstrijd van: Maarten Dijkstra
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-03-2010
Datum einde: 31-03-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi Kevin, Bedankt voor je inzending maar heb besloten om het ontwerp van Art-Pack te gebruiken.
Mvg,
Maarten