Logo voor PR bureau in food

Datum start: 10-08-2017

Datum einde: 09-09-2017

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
Dani Hoek

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De naam is CRUNCH. Het is een nieuwe unit binnen een bestaand PR bureau. Doelgroep merken/bedrijven die actief zijn op het gebied van eten&drinken.

Voorkeur is een naamlogo (hoeft dus niet perse geen beeldmerk bij).

Belangrijk 1: bij het naamlogo komt als ondertitel

"flavoured by HPB"

Het logo moet zowel mét als zonder ondertitel te gebruiken zijn.

HPB staat voor het moederbedrijf: Het PR BUREAU, een Amsterdam agency met meerdere units (www.hetprbureau.nl/nl)


Stijl/ kleur / lettertype: is niet vooraf gedefinieerd. In ieder geval niet te clean of ultramodern. Meer warme kleur en stijl. Zou seventies kunnen zijn, beetje stevig/dik of andere stijltje. Zie ook bijlage voor andere labels binnen de HPB-groep. Primaire doel: moet passend zijn bij communicatie over food en lekker eten.

Bedrijfsomschrijving


HPB is een van de leidende PR Communicatiebureaus in Nederland.
De groep bestaat uit verschillende afzonderlijke units met eigen specialisatie.

Doelgroep


Merken en bedrijven op het gebied van eten&drinken in brede zin. Fast moving consumer goods, drinks, food producenten, horeca.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: rachma rachma
logo-rachma-BRlw8Smm

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-rachma-ApSDKaOm

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.