Logo voor Pragus B.V.
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Pragus is een adviesbureau dat zich richt op de gezondheidssector. Uitganspunt voor Pragus is 'patient centraal'. De projecten die Pragus uitvoert dienen om de klanten te ondersteunen met de doelstelling de patient centraal te zetten. Dit vanuit het uitgangspunt dat dit binnen de huidige budgetten moet worden gerealiseerd.
Pragus staat voor pragmatiek: niet het mooiste rapport maar een in de
praktijk werkende oplossing is ons streven.
Pragus staat voor haalbaarheid: de verbetering die wij voorstellen zal
worden gerealiseerd binnen de mogelijkheden die de organisatie daarvoor ter
beschikking heeft.
Pragus staat voor focus: wij richten ons op de sector Zorg en op de
informatiestromen in de sector Zorg. In onze dienstverlening gaan wij uit
van de patient: hoe kan de patient zo snel mogelijk geholpen worden, hoe kan
de ervaren kwaliteit gemaximaliseerd worden tegen lagere kosten.
Pragus staat voor ethiek: wij willen verbetering tot stand brengen en
hanteren daarbij een stevig normenkader waarbij respect voor elkaar centraal
staat.
Pragus staat voor menselijkheid: de oplossingen die wij bieden worden op een
menselijke manier in de organisatie geimplementeerd.
Pragus staat voor betrouwbaarheid: we doen wat we zeggen, zeggen wat we doen
en zijn eerlijk over hetgeen we niet doen/kunnen.
Doelgroep:
Zorgsector
Kleuren, favoriete logo's, must haves
mireille den Hartog
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
Hallo,
Het logo is heel eenvoudig maar strak en modern. De kracht zit hem juist daar in. Net als bij Pragus zelf. De kleuren zijn fris en opvallend maar het logo is ook heel goed in zwart wit bruikbaar. De rondjes staan voor een persoon, niet te moeilijk, juist haalbaar. Met deze elementen kun je leuke dingen doen binnen de huisstijl.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-