Bij deze een open, menselijk en persoonlijk logo/beeldmerk.
Alles eraan is handgetekend, inclusief letters, wat het een stuk persoonlijker en menselijker maakt dan strakke typografie en kunstmatige verloopjes.
In het klein ook nog steeds erg duidelijk en herkenbaar.
In alle wenselijke kleuren om te zetten, omlijnd, of volledig gevuld zoals het kleine voorbeeld.
Patient en mens centraal, herkenbaar en duidelijk is belangrijker dan strak en onpersoonlijk, volgens mij voldoet dit aan al uw eisen en kan uw bureau zich er volledig mee identificeren.
Ik hoop dat het uw goedkeuring weg kan dragen..
Datum start: 12-07-2011
Datum einde: 09-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Origineel!
Het logo heeft een onvoldoende professionele uitstraling.