Beste opdrachtgever, hierbij een alternatieve uitwerking van het honingnet.
Studio JB
logo voor praktijk voor kinder- en jeugdtherapie
Datum start: 11-03-2013
Datum einde: 18-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


het is meer één geheel, maar toch niet wat ik zoek.

Beste opdrachtgever,
Gezien de diverse doelgroepen die je met je logo wenst aan te spreken, heb ik het logo relatief modern gehouden. Wel een verwijzing naar de bij en ook naar het honingnet wat samenwerking en ijverigheid weergeeft.
Mocht je nog aanpassingen willen of variaties hierop, dan kan je deze altijd doorgeven!
Mvg,
Studio JB
Ja, die hongraat had ik ook al in mijn hoofd, maar dacht dat het te veel zou worden. je hebt het mooi opgelost zo rond die letters. Toch vind ik het geen mooi geheel, het staat te los van elkaar, er zit geen verband in.
Bedankt voor je reactie. Ik ga er nog even mee aan de slag en zal een alternatief indienen.