Geen commentaar
Logo voor professioneel theater
- Wedstrijd van: ajappeldoorn
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-01-2012
Datum einde: 07-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij een wat abstracter voorstel. Graag verneem ik uw feedback op dit ontwerp.
klopt het dat "Lavar" een ander lettertype is dan "performances"? het valt mij anders bij "Lavar" meer op dat ik het lettertype en dan met name de "r" niet zo mooi vind. een strak lettertype is verder wel goed.

Hierbij een wat abstracter voorstel. Graag verneem ik uw feedback op dit ontwerp.

Entertainment toch speels maar alsnog strak en modern. Graag verneem ik uw feedback op dit ontwerp.

Entertainment toch speels maar alsnog strak en modern. Graag verneem ik uw feedback op dit ontwerp.
Wat kan ik eventueel veranderen zo dat het het logo wordt wat u graag wilt?
Ik ben niet zo enthousiast over het plaatje erboven, maar zonder is het ook wel een beetje te kaal. misschien moet het iets abstracter. kleurgebruik vind ik wel mooi. Let wel op: onze naam is Lavar performances ipv performance.