Geen commentaar
Logo voor professioneel theater
- Wedstrijd van: ajappeldoorn
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-01-2012
Datum einde: 07-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Heb na uw feedback dat het allemaal wat strakker, moderner moest + uw feedback in verband met die vintage poster in het logo trachten op te nemen door van beide werelden wat elementen te nemen. Het is beiden strak én blijft toch het vintagegevoel hebben.
Het geel in het logo ziet er wat 'spotlight-geel' uit. Over kleuren kan er zeker nog gediscussieerd worden als u het liefst nog iets wat 'komischer' had gehad. Misschien even checken naar de kleuren van mijn vorige inzending?
Het geel komt dus blijkbaar hier niet goed uit op deze website. Het zou gaan om een net iets bleker geel, naar beige toe, maar nog geen beige.
Het logo met de gele letters op het zwart geeft wel een beter idee.

Het logo is een combinatie van theater en circus. De stijl is voor beiden passend. Er is één ontwerp met enkele kleurvariaties. Via feedback kan ik het ontwerp verder uitwerken qua vorm en kleur.