Geen commentaar
Logo voor professionele, onderscheidende gastouderopvang ThuisbijLotte
- Wedstrijd van: claramarije
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-03-2017
Datum einde: 23-03-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hier het logo zonder tussenstreep.
Met vriendelijke groet,
Marleen van Engelen

Geen commentaar
Hier nog een voorstel.
Met vriendelijke groet,
Marleen van Engelen

Beste,
Hier de ontwerpen zonder zwart.
met vriendelijke groet,
Marleen van Engelen
Mooier. Kan de lijn tussen gastouder en opvang ook weg? Het is 1 woord in principe

Geen commentaar
Ik neig idd naar groen omdat ik blauw of roze te veel sexe bevestigend vind. Zonder kindje spreekt mij meer aan. Kunt u iets laten zien zonder zwart?

Geachte opdrachtgever,
Hier een nieuw ontwerp voor een logo voor uw gastouderopvang. Ik zie dat u neigt naar groen, wit en natuurlijk. Daar is mijn logo nu ook op gebaseerd.
Voorstel 1: met kindje;
voorstel 2: zonder kindje
Aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Ik zie uw feedback met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Marleen van Engelen

Geen commentaar
Dank u wel voor het ontwerp. Het spreekt mij op deze manier nog niet zo aan. Het lettertype en de verdeling van het woord ThuisbijLotte vind ik nog niet aansprekend.