Geen commentaar
Logo voor Project Kennisplatform KEES (Kind En (Echt)Scheiding)
Datum start: 17-02-2016
Datum einde: 09-03-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Beatrijs, dank voor je bericht. Ik heb een aanpassing gedaan aan het logo, waarbij het juist het kind (gesymboliseerd door de met kinderpotlood getekende lijnen) is dat de gebroken situatie bijeen houdt.

Geen commentaar
Aanpassing, hierbij is het beeldmerk wat groter ten opzichte van de tekst. Groeten, mot
Hallo mot,
Zonet heb ik samen met een collega een shortlist gemaakt van de inzendingen tot nu toe.
Jouw inzending hebben we daarbij gezet, maar hebben daarover een vraag:
Mijn collega's reactie was: 'het logo is erg leuk, maar weet je wat me dwarszit? het is kapot.' Zou je kunnen kijken of je daar nog iets aan kunt veranderen? Ondanks de (echt)scheiding verbindt het kind. Samen voor het kind blijven zorgen blijft zo en dat is ook juist waaraan we met ons Kennisplatform een bijdrage aan willen leveren.
Je eventuele aanpassing zien we graag tegemoet.
Hartelijke groet,
Beatrijs

Geen commentaar
Een paar kleurencombinaties, en onderaan een indruk van hoe het logo eruitziet wanneer de tekst ernaast staat (kan soms handig zijn)
PS alle afbeeldingen (ook de grote versies!) worden verkleind weergeven op Brandsupply. Daardoor ziet alles er wat 'fuzzy' uit... De inzendingen kunnen op het eigenlijke formaat worden bekeken door op een (vergrote, 'zwevende') afbeelding te rechtsklikken. Dan kiezen "afbeelding bekijken"/ "koppeling openen in nieuw venster"/ "afbeelding openen in nieuw tabblad" (afhankelijk van de browser)
Dat scheelt aanzienlijk :-) maar dan nòg blijft het een sterk verkleind plaatje uiteraard. Het eigenlijke ontwerp is een vector en haarscherp.
Dank je voor je aanvullingen. Nog een vraag: zou je willen laten zien hoe het geheel eruit ziet als Kind En (Echt)Scheiding wat kleiner wordt weergegeven?
Grt,
Beatrijs

Geen commentaar

Geen commentaar
Goedendag, hierbij mijn voorstel. Het woord KEES is ingepast in de rechthoekige vorm van een beeldscherm (digitale ondersteuning kennisplatform). De 'scheiding' hierin is duidelijk zichtbaar, het feit dat het om kinderen draait wordt gesymboliseerd doordat het geheel 'getekend' is met kinderpotloodjes. Het logo kan in iedere gewenste kleur(combinatie) worden uitgevoerd. Ik hoor graag jullie mening, in overleg zijn aanpassingen mogelijk. Met vriendelijke groet, mot
Dag Mot,
Dank je voor je inzending. Er zit veel in je voorstel, goed over nagedacht. Leuk dat je er een beschrijving bij gemaakt hebt. Zou je misschien kunnen laten zien hie het geheel eruit ziet met een kleinere ondertitel? En in andere kleuren?
Dank en hartelijke groet,
Beatrijs