logo met een Spaanse knipoog:
* blauw als de Spaanse zee
* een accent op 'esto', Spaans voor 'dit'
* twee abstracte blaadjes als garnering
Datum start: 21-09-2009
Datum einde: 05-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



kleur viel verkeerd uit, dus poging 2
logo met een Spaanse knipoog:
* blauw als de Spaanse zee
* een accent op 'esto', Spaans voor 'dit'
* twee abstracte blaadjes als garnering
Lekker firs hoor en mooi in balans. Ik zie alleen niet echt dat het om een restaurant logo gaat ondanks de tekst. Ik blijf het mooi vinden om te lezen welke gedachtes er achter de designs schuil gaan. Wat een creativiteit op deze site zeg!
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat een logo ook de stijl & sfeer van een restaurant kan uitstralen zonder nadrukkelijk iets van een restaurant uit te beelden. Een logo kan juist sterk zijn in zijn eenvoud & door kleur en vorm passen bij je doelgroep.

logo met een Spaanse knipoog:
* blauw als de Spaanse zee
* een accent op 'esto', Spaans voor 'dit'
* twee abstracte blaadjes als garnering