Even snel een opzetje voor uw 'Resto 9'.
Ik weet niet precies wat de stijl is van het restaurant, maar de vraag luide een strak logo en een mooie combinatie vond u grijs en groen.
Bij deze stuur ik een logo wat toe gepast kan worden met 2 (naar wens meerdere) kleuren.
Het logo grijs/groen symboliseert de frisheid van het restaurant.
Het logo grijs/geel symboliseert de warmte van Spanje.
Klinkt allemaal vrij cliché, maar hoe simpeler iets is, hoe beter het kan uitpakken.
Ik zal u snel een logo-ontwerp laten zien wat een iets minder klassieke uitstraling heeft.
Met vriendelijke groet,
Thomas Pol
360 DRAFTS
getdrafted@live.nl
Datum start: 21-09-2009
Datum einde: 05-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Gelikt design. Dank daarvoor. Wel wat saai zo vin dik nog. Misschien wat kleur toevoegen?
Grt