Het eerste logo is de basis van daaruit kun je gaan spelen met de kleuren. Eerlijk gezegd vind ik zelf de basis het mooist in combi met een kleur, bv de negen groen of rood.
In de huisstijl kan je dan die kleur verder doorvoeren en ook in je interieur.
ik hoor graag van jullie.
groetjes Mireille
Datum start: 21-09-2009
Datum einde: 05-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


kleuren komen een beetje slecht over. Ze zijn elke keer weer anders.

Geen commentaar

Geen commentaar
Mm nu begin ik te twijfelen want ik vind dat rode er zo ook wel lekker in knallen. Wat vind je zelf van de kleuren?

Geen commentaar
Standaard die olijventak erbij... Ik weet het niet hoor. Hij is wel erg aanwezig zo. Misschien kan ie wel in combinatie oid worden gebruikt. Ik blijf het vierkante tekstontwerp erg mooi vinden overigens.
was ook bedoelt als toevoeging bv op de menukaart maar het had net zo goed een citroen kunnen zijn, ik dacht meer aan de basis ingredienten die jullie gebruiken, deze per stuk fotograferen en toevoegen aan het logo en op de verschillende items zetten. Deze fotografie laat je dan ook weer zien in je interieur zodat het een geheel wordt.
groetjes Mireille

Fris, helder, strak, modern en eigentijds. Grijs als hoofdkleur met groen als accent wat meteen ook het accent legt op de 9. De lijnen geven beweging aan, binnenkomen en weer naar buitengaan.

Geen commentaar
Fris, helder,modern/ eigentijds en strak. De kleur grijs voert de hoofdtoon waarbij de kleur groen is toegevoegd als accent en meteen ook de nadruk legt op de 9.
Wat kan ik nog verbeteren om er 5 sterren van te maken?
Ook leuk om te zien dat andere geinspireerd raken van mijn ontwerp.
Met de lijnen kan je van alles gaan doen zo meteen in de huisstijl. Maar eerst een goed logo neerzetten, rust, strak en modern. Zal al heel mooi staan op een menukaart op een witte achtergrond. De kleur van de 9 speelt wel een belangrijke rol want die kun je gaan doorvoeren in je interieur. Is dit de juiste kleur of willen jullie wat anders, genoeg kleuren in de kleurenwaaier.
Ik hoor graag wat jullie nog aan gepast zien om het logo nog sterker te maken dan ie al is.
Groetjes Mireille den Hartog
Leusden