Tussenvorm, best of both worlds. Aub zie eerdere voorstellen.
Datum start: 21-09-2009
Datum einde: 05-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Als de nummer 9 zo erg belangrijk is, dan is dit mijn voorstel.

Kleurstelling is nog even niet belangrijk voor mij. Gaat mij nu even om het beeld. Veel restaurants plakken hun eigen etiket op de tafelwijnen. En het glas bedrukken ze vaak ook. Even een impressie over verschil trendy en mijn ouderwetse zeg maar

Voorstel diapositief uitvergroot.
te donker

Ik hoop dat het jullie goed lijkt. Diapositieve en positieve manier te gebruiken, zie voorstel.
Ik heb mijzelf vooral laten leiden door Spanje. Dat is voor mij rood en geel en de Stier. Het rood en geel loopt daarom ook in elkaar over in de stier.
Hoe je het logo ook gebruikt het Spaanse moet aanwezig blijven. Dat zie je dan ook gebeuren binnen positief en diapositief gebruik.
Het logo kan gebruikt worden op een liggende manier en op een compacte op elkaar gestapelde manier.
Dus je kan van alles laten bedrukken.
links onder is leuk!