Logo voor samenvoeging twee fotografie bedrijven

Datum start: 15-12-2015

Datum einde: 29-12-2015

Totaal budget: € 150.00
Nieuwste inzending
Book cover
Petje

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwerp een nieuw logo voor een nieuwe stroom van fotografie.
Wij zijn twee fotografen die nu samen 1 nieuwe onderneming gaan starten.
Deze vorm van fotografie gaat zich richten op de uitvaartmarkt, herinneringsfotoshoot (dus nog voor het overlijden) en de ouderen.
Wij gaan uit van connectie, herinnering, liefde, verbondenheid, aandacht.

Wij willen geen dooie boompjes of veertjes, blaadjes of iets dergelijks.
Misschien een samenvoeging van beide logo's maar het mag ook compleet iets nieuws zijn. Ook geen fotocameraatjes!

De nieuwe bedrijfsnaam wordt: Farewell Moments

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn beide Beloved fotografen en van daar uit is deze nieuwe stroming ontstaan.

Beloved Fotografie – Op de foto zonder “cheese” gehalte

Beloved is mooi, lief, romantisch, echt, super, gezellig, leuk, spannend en zoveel andere dingen.

Een Beloved fotosessie is geen gewone fotosessie. Het is even stilstaan bij alles wat je hebt, je leven, je liefde, alles waar je van houdt. Er worden herinneringen opgehaald en gedeeld. Het is een unieke beleving die wij graag voor onze klanten vastleggen.

Deze manier van fotograferen komt heel dicht bij mensen te staan.
Het basis pricipe is vier de liefde, vier je leven en maak plezier. Verre van de standaard fotosessie met het "cheese" gehalte. Door middel van een aantal vragen "invites" worden bij de geportreteerde de echte emoties opgeroepen. De lach die iedereen van hem/haar kent en niet de gemaakte versie. De fotosessie wordt een dierbare herinnering. Weer heel dichtbij elkaar komen en dat verliefde gevoel en die kriebels in je buik even terug krijgen.

Doelgroep


Gezinnen waarvan een van de gezinsleden terminaal is.
De uitvaartbranche, uitvaartverzorgers/begeleiders
Ouderen vaak al in verzorgingshuis of bejaardenhuis

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: HZD HZD
logo-hzd-wr6vXX1s

HZDHZD

Beste Yvette,

Dank voor uw commentaar. Bijgaand het ontwerp met andere fonts in de hoop dat één van deze beter bevallen.

mvg

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-hzd-L7xKJy6K

Geen commentaar

Het is superleuk met het hartje en de vingerafdruk alleen het lettertype is daarna te kinderachtig. Dat mag strakker.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-hzd-1LmCZta4

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.