Bij deze een logo/beeldmerk waarbij helderheid, humor en durf centraal staat, maar wat toch laagdrempelig genoeg is om ook de kleinere onderneming aan te spreken.
Er zijn uiteraard meerdere kleurvarianten mogelijk. De onderste variant is het meest zoetsappig en daarom wellicht minder geschikt, maar geeft wel weer wat de mogelijkheden zijn. De donkere varianten van het logo flirten met het stereotype idee dat kan bestaan omtrent secretaresses en zijn toch zakelijk genoeg. Hiermee wordt een stukje humor en durf uitgestraald.
Erg benieuwd wat jullie reactie is.
Mvg,
Wil | dJazzit.com
Logo voor Secretaresse Totaal
- Wedstrijd van: Saskia Velthuizen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-11-2009
Datum einde: 12-11-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik ben gek op pumps, maar niet als logo.