Geen commentaar
Datum start: 03-07-2012
Datum einde: 17-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste opdrachtgever,
Ik heb gekozen voor een ietwat neutraler ogend ontwerp. Uitgangspunt is de veilingklok. Door een kleurverloop toe te passen ontstaat er een dynamische beweging. Door de vorm van het beeldmerk wordt ook de bedrijfsnaam op een logische manier gepositioneerd. Het geheel is compact.
Het woordt 'auction' krijgt iets meer nadruk, aangezien dit het gebied weergeeft waarin jullie actief zijn. Dit spreekt verder voor zich. Eventuele uitbreiding van service is dus ook mogelijk.
Ook al hoort het niet bij de wedstrijd, toch alvast een (eenvoudige) voorzet voor het visitekaartje. Hierdoor worden de mogelijkheden van het logo (zoals een watermerk) goed zichtbaar.
Hopelijk sluit het aan bij uw wensen en smaak. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik ben in ieder geval benieuwd naar uw reactie.
Groeten,
estoy
P.S. Volgende week ben ik op vakantie, maar na terugkomst zal ik al uw eventuele vragen/suggesties beantwoorden.
Dank je voor je voorstel. Ziet er goed uit.
Ik krijg alleen van de klok een beetje deja vue gevoel.
Ik heb dit in meer logo's gezien.
Dank je voor je voorstel. Ziet er goed uit.
Ik krijg alleen van de klok een beetje deja vue gevoel.
Ik heb dit in meer logo's gezien.