Het logo straalt dynamiek, snelheid, kwaliteit en frisheid uit. De strepen zijn daarbij ook geïnspireerd op het spoor wat vliegtuigen achterlaten in de lucht.
De blauwe variant wanneer er meer gezondheid/sport/lifestyle naar buiten wil uitdragen.
De groene variant wanneer de organisatie jong, fris, exclusief en kwaliteit wil uitdragen.
Logo voor sport & lifestyle organisatie / Go Beyond Holidays
- Wedstrijd van: gobeyondholidays
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-02-2016
Datum einde: 12-04-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De groene variant wanneer er meer gezondheid/sport/lifestyle naar buiten geuit wil worden.
De blauwe variant wanneer het de organisatie jong, fris, exclusief en kwaliteit wil uitdragen.

Een strak dik lettertype symboliseert dat het bedrijf sterk in haar schoenen staat.
De 'GO' die deels buiten het logo valt versterkt de betekenis van het woord.
De cirkel (en ronde vormen) symboliseert de eenheid en de compleetheid van het bedrijf m.b.t. diverse onderdelen van het bedrijf die goed met elkaar samengaan.
Met de diverse kleurmogelijkheden is het mogelijk om bijv. de diverse bedrijfsonderdelen te onderscheiden.