Logo voor sport & lifestyle organisatie / Go Beyond Holidays
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: gobeyondholidays
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 150.00
- Datum start : 24-02-2016 16:37
- Datum einde : 12-04-2016 16:32
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 41
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De organisatie staat voor: Sportief, Jong, Fris, Exclusief, Kwaliteit, Onderscheidend.
Het ontwerp wordt gebruikt voor: Algemene uitingen, watermerk in alle afbeeldingen en documenten zowel online als offline. Logo mag niet te veel tekst bevatten, dus geen volledige bedrijfsnaam, afkortingen mag eventueel wel.
Bedrijfsomschrijving:
Go Beyond Holidays is een jong bedrijf dat zich specialiseert in sport, voeding en lifestyle. Wij staan voor gezond, sterk, energiek en fit zijn. Dit willen wij ook uitdragen door middel van het logo.
Doelgroep:
Doelgroep bestaat voornamelijk uit mensen met een modaal of hoger dan modaal inkomen, die graag investeren in hun eigen gezondheid en uiterlijk. Iedereen die fit wilt zijn, bezig is met zijn/haar lichaam en het belangrijk vindt om gezonder te leven omvat onze doelgroep.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
jgmm
-
-
Toelichting van de designer jgmm:
Het logo straalt dynamiek, snelheid, kwaliteit en frisheid uit. De strepen zijn daarbij ook geïnspireerd op het spoor wat vliegtuigen achterlaten in de lucht.
De blauwe variant wanneer er meer gezondheid/sport/lifestyle naar buiten wil uitdragen.
De groene variant wanneer de organisatie jong, fris, exclusief en kwaliteit wil uitdragen. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer jgmm:
De groene variant wanneer er meer gezondheid/sport/lifestyle naar buiten geuit wil worden.
De blauwe variant wanneer het de organisatie jong, fris, exclusief en kwaliteit wil uitdragen.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer jgmm:
Een strak dik lettertype symboliseert dat het bedrijf sterk in haar schoenen staat.
De 'GO' die deels buiten het logo valt versterkt de betekenis van het woord.
De cirkel (en ronde vormen) symboliseert de eenheid en de compleetheid van het bedrijf m.b.t. diverse onderdelen van het bedrijf die goed met elkaar samengaan.
Met de diverse kleurmogelijkheden is het mogelijk om bijv. de diverse bedrijfsonderdelen te onderscheiden. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-