ter illustratie, een voorbeeld van een brochure, of reclame
LOGO voor Sportkleding merk PIXIE
- Wedstrijd van: pixiebodywear
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-10-2011
Datum einde: 03-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



ter illustratie, een voorbeeld van een brochure, of reclame

Na het bekijken van de website, de kleding en de ingezonden logos, miste ik het gene waarin pixie eigenlijk uitblinkt. Ik vind dat Pixie een bedrijf is waar eerlijke, duidelijke en er goed uitziende speciaal op maat gemaakte sportkleding gemaakt en verkocht word. Het doet er niet onder voor nike, adidas of wat dan ook, sterker nog, het is veel chiquer dan de \"gewone\" merken. Ik noem het in het logo \"Custom Sportswear\" omdat dat eigenlijk de essentie is.
Ik vind dat het bedrijf helemaal niet een logo nodig heeft met veel poespas, het moet duidelijk en chic zijn, iets waar je trots in rond kan lopen, niet iets wat afleid van de goedgemaakte kleding.