Misschien meer deze richting qua kleur? Mvg
Datum start: 26-03-2015
Datum einde: 09-04-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi! Dank voor je moeite. Het kan me op de één of andere manier niet zo bekoren. Ik denk dat de stijl gewoon niet zo bij me past. Dank!
Geen probleem! succes, mvg

Ik heb u een privebericht gestuurd gisteren, hoop dat deze goed is aangekomen.
Wat vindt u van deze variant? Het zijn 2 pointers die vaak een 'plaats' aanduiden, in dit geval symboliseert het 'van hier naar daar' waar ik het eerder over had. In deze kleurstelling zijn het ook vlammetjes, het symbool voor het vuur/kracht in jezelf. Mvg
Ik vind deze een stuk beter. Het oranje in het logo bevalt mij niet. Dan vond ik het groen qua kleur weer beter.

Geen commentaar
Ik vind de pijlen enerzijds symbolische waarde hebben (onderweg, doorgaand) anderzijds te veel denken aan wiskunde en techniek.Kleurgebruik mag van mij diverser/sprekender
Beste, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het zat inderdaad zo in mij hoofd, het kunnen verwerken, accepteren, schuldgevoel naast je neer leggen en kunnen kijken naar je goede kwaliteiten. Van waar je vandaan komt, tot waar je naar toe gaat, verandering. Met de kleuren ga ik aan de slag, en ga eens nadenken of ik de pijlen kan vervangen door iets anders wat een steke symbolisatie weergeeft. Mvg