Geen commentaar
Logo voor startende webshop in haarproducten specifiek voor mensen met krullend, golvend en kroeshaar.
Datum start: 10-02-2013
Datum einde: 28-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor het logo.Ik vind de haarstrengel iets te veel lijken op een zaadcel:-) Het lettertype van de slogan vind ik niet zo mooi. Wellicht heeft u andere ideeën?
Hallo,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik moest wel lachen om je reactie van die zaadcel. Dat was in elk geval niet mijn bedoeling haha. Maar wat ik mij afvroeg: je geeft in je verhaal aan dat je producten verkoopt voor een hele brede doelgroep. Zowel mannen als vrouwen. Maar je website lijkt juist wel weer heel meisjesachtig. Ben je juist opzoek naar een logo wat die hele doelgroep aanspreekt of wil je je juist meer houden aan dat meisjesachtige wat ook op je website te zien is?
Hi, mij grootste afnemer zal vrouwen zijn. Maar dat roze wordt verminderd hoor. Ik zit meer te denken aan gewoon een grijze logo. Niet te veel poespas met roze. Eigenlijk meer een signature look met misschien ergens een krul element.