Geen commentaar
logo voor studiekeuze-instrument SIMON
- Wedstrijd van: LotFonteyne
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-10-2013
Datum einde: 21-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Met dit ontwerp wou ik net zoals in het geval van mijn eerste inzending een aantrekkelijk logo creëren dat de jonge doelgroep aanspreekt.
Door het gebruik van frisse kleuren en het elimineren van effecten en schaduwen krijg je een alleszeggend, schaalbaar logo dat gemakkelijk op en rond alle vormen van identiteit kan gebruikt worden.

Geen commentaar
Verschillende kleurcombinaties & bijhorende zwart-wit versies.

Ik wou voor dit project vooral een jeugdig en aantrekkelijk logo creëren dat de jonge doelgroep aanspreekt. Het grafische element van de computermuis benadrukt het online element van het platform en maakt het ook professioneel.
Door het gebruik van frisse kleuren en het elimineren van effecten en schaduwen krijg je een alleszeggend, schaalbaar logo dat gemakkelijk op en rond alle vormen van identiteit kan gebruikt worden.
In de preview zie je het logo met zwarte achtergrond, eigenlijk moet dit transparant zijn (.png)