Geen commentaar
Logo voor technische startup die unieke producten ontwerpt and bouwt
Datum start: 04-03-2018
Datum einde: 11-03-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Leuke variatie. Ik vind vooral de 4 streepjes helemaal links een goede toevoeging! Dat maakt het linker deel meer schetsmatig. De pen voegt voor mij niet veel toe. Het logo blijft wel heel vlak en iets te solide... ons werk zal meer verfijning hebben.

Geen commentaar
Bedankt voor je nieuwe voorstel. Ik snap het idee van de pen, maar vind de relatie met onze kernwoorden daarin niet sterk genoeg. Als je dmv de pen een relatie kan leggen tussen idee en product(ie) zou dat wel punten scoren!
Bij productie kan je denken aan 3D printen, maar ook freeswerk, houtbewerking, etc.

Geen commentaar
Bedankt voor je inzending. Hoewel het ontwerp prettig oogt, mis ik de connectie met de kernwoorden. Ook doet het mij denken aan 'inside-the-box' denken, terwijl wij juist buiten de vaste kaders werken.
Bedankt voor je inzending. Hoewel het ontwerp prettig oogt, mis ik de connectie met de kernwoorden. Ook doet het mij denken aan 'inside-the-box' denken, terwijl wij juist buiten de vaste kaders werken.
Bedankt voor je inzending. Hoewel het ontwerp prettig oogt, mis ik de connectie met de kernwoorden. Ook doet het mij denken aan 'inside-the-box' denken, terwijl wij juist buiten de vaste kaders werken.
Hallo Bluebuild,
Bedankt voor uw feedback... zal weer even verder brainstormen.
Mvg, trendy-mix