Bijgaand enkele kleurrijke conceptvoorstellen van MeijerMedia.
Logo voor Todio.nl
- Wedstrijd van: tjeerdkorse
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-01-2011
Datum einde: 17-01-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Wauw! Dit zijn hele gave logo\'s. Zou je dit verder uit kunnen werken? Onze huidige kleurstelling, een wat andere opzet, wat meer variatie.. Probeer ook eens; connecting cultures, let the world speak, let\'s grow together, boundless knowledge. Wij zijn zeer benieuwd!
Dank voor de enthousiaste reactie.
Persoonlijk lijkt het mij leuk om ook nog iets meer te doen met de speechballoons, zodat het begrip \'communicatie\' (want daar daarit het allemaal om) iets meer betekenis krijgt.
Is er op dit moment ook een bepaalde voorkeur tussen de 4 concepten?
Graag wil ik dit ook nog even opperen:
Wij hadden nog een idee voor een beeldmerk. Het betreft een illustratie van pijlen, Laat die pijlen zeer ongestructureerd de diepte in gaan en weer terug naar de oppervlakte. De verschillende vormen en kleuren van pijlen staan voor mensen, culturen en verschillende kennisgebieden. Het doorbreken van taalbarrières kan worden uitgebeeld door punten van pijlen door staarten van pijlen te laten gaan. Welllicht wat moeilijke opdracht, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Wellicht dat je dit uit zou willen werken? Het woord \'Todio\' kan erbij komen te staan.
Hier moet een winnaar uit komen! :)
Communicatie is inderdaad erg belangrijk binnen ons concept. Wel vinden wij het unieke, namelijk internationale kennisdeling en het doorbreken van taalbarrières, de meest belangrijke pijler en alleen het begrip \'communicatie\' is dan niet allesomvattend. Rechtsboven spreekt ons niet aan, de andere drie logo\'s wel.
Toevoeging op 2e bericht: een pijlenbol.
Mijn idee ;-) Working on it!