Hoi.
Hierbij mijn entry voor deze wedstrijd. Misschien even iets drukker en kleurvoller dan de andere deelnemers maar ik vind dat de doelgroep dat wel aan kan. Gekleurde cirkels die verschillende takken van kennis moeten voorstellen. Samen vormen zij een geheel. Het lettertype vind ik het een meer persoonlijk tintje geven dan geometrische letters. Ook zwart-wit versie bijgevoegd.
Ik hoor graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Ciel
Logo voor trainings- en adviesbureau
- Wedstrijd van: miriam_franka
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 25-11-2015
Datum einde: 09-12-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank je wel voor je inzending! We zijn het met je eens dat kleurrijk zeker kan; een fris ontwerp, leuk om te zien. Door de gekleurde bolletjes heb ik echter een associaties met een kleurenblindheids-test; en denk ik daarmee aan een opticien of oogkliniek.