Logo voor trainings- en adviesbureau

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: miriam_franka
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 280.00
  • Datum start : 25-11-2015 12:03
  • Datum einde : 09-12-2015 11:50
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 72
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De bedrijfsnaam is een verbinding tussen 'knowledge'= kennis, en Age; leeftijd/ouderen; dus in ontwerp moet age in het woord ook als afzonderlijk woord naar voren komen.We houden van kleur en strak; niet kinderlijk of komisch. Het logo moet een professionele, volwassen uitstraling hebben, zonder te koud zakelijk te zijn.
Het logo zal gebruikt worden voor: briefhoofd, handtekening en website.
logo in vector

Bedrijfsomschrijving:

Bedrijfsnaam: knowlage
Slogan: 'Maak kennis met (ver)ouderen'
De bedrijfsnaam is een verbinding tussen 'knowledge'= kennis, en Age; leeftijd/ouderen; dus in ontwerp moet age in het woord ook als afzonderlijk woord naar voren komen.

We willen inzicht in en begrip voor (ver)ouderen vergroten d.m.v. training en advies op het gebied van zorg- en dienstverlening en productontwikkeling.
Doelgroep= hoogopgeleide volwassenen in allerlei sectoren.

Korte intro over ons bedrijf aan onze klanten:
De vergrijzing brengt kansen en uitdagingen waar de meeste mensen mee te maken krijgen. We kunnen u laten zien en laten ervaren wat er bij veroudering kan komen kijken en wat daarvan van belang is voor uw dienst of product. Hierdoor kunt u de kwaliteit van uw product, dienstverlening of opleiding vergroten.

We houden van kleur, simpel en vriendelijk; niet kinderlijk of komisch. Het logo moet een professionele, volwassen uitstraling hebben, zonder te koud zakelijk te zijn.
Het logo zal gebruikt worden voor: briefhoofd, handtekening en website.
logo in vector

Doelgroep:

Doelgroep= hoogopgeleide volwassenen in allerlei sectoren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

we willen in ons logo graag weg blijven van veelgebruikte beeldmerken zoals (overduidelijke) breintjes, lampjes, boekjes, uilen en "oudjes".
Het lettertype mag speels zijn, (niet te kinderlijk) en graag niet te lomp of houterig.
We hopen dat ons logo uitstraalt dat we professioneel zijn, aanpakken, zorg hebben voor ouderen, we gaan voor kwaliteit en dit samen doen en mensen verbinden.

We houden van kleur, maar het logo moet ook in zwart-wit te gebruiken zijn.

Ciel
  • Logo # 547974 voor Logo voor trainings- en adviesbureau wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Ciel:

      Hoi.
      Hierbij mijn entry voor deze wedstrijd. Misschien even iets drukker en kleurvoller dan de andere deelnemers maar ik vind dat de doelgroep dat wel aan kan. Gekleurde cirkels die verschillende takken van kennis moeten voorstellen. Samen vormen zij een geheel. Het lettertype vind ik het een meer persoonlijk tintje geven dan geometrische letters. Ook zwart-wit versie bijgevoegd.

      Ik hoor graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,
      Ciel

    2. miriam_franka zegt :

      Dank je wel voor je inzending! We zijn het met je eens dat kleurrijk zeker kan; een fris ontwerp, leuk om te zien. Door de gekleurde bolletjes heb ik echter een associaties met een kleurenblindheids-test; en denk ik daarmee aan een opticien of oogkliniek.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network