Logo voor trainings- en adviesbureau

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: miriam_franka
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 280.00
  • Datum start : 25-11-2015 12:03
  • Datum einde : 09-12-2015 11:50
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 72
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De bedrijfsnaam is een verbinding tussen 'knowledge'= kennis, en Age; leeftijd/ouderen; dus in ontwerp moet age in het woord ook als afzonderlijk woord naar voren komen.We houden van kleur en strak; niet kinderlijk of komisch. Het logo moet een professionele, volwassen uitstraling hebben, zonder te koud zakelijk te zijn.
Het logo zal gebruikt worden voor: briefhoofd, handtekening en website.
logo in vector

Bedrijfsomschrijving:

Bedrijfsnaam: knowlage
Slogan: 'Maak kennis met (ver)ouderen'
De bedrijfsnaam is een verbinding tussen 'knowledge'= kennis, en Age; leeftijd/ouderen; dus in ontwerp moet age in het woord ook als afzonderlijk woord naar voren komen.

We willen inzicht in en begrip voor (ver)ouderen vergroten d.m.v. training en advies op het gebied van zorg- en dienstverlening en productontwikkeling.
Doelgroep= hoogopgeleide volwassenen in allerlei sectoren.

Korte intro over ons bedrijf aan onze klanten:
De vergrijzing brengt kansen en uitdagingen waar de meeste mensen mee te maken krijgen. We kunnen u laten zien en laten ervaren wat er bij veroudering kan komen kijken en wat daarvan van belang is voor uw dienst of product. Hierdoor kunt u de kwaliteit van uw product, dienstverlening of opleiding vergroten.

We houden van kleur, simpel en vriendelijk; niet kinderlijk of komisch. Het logo moet een professionele, volwassen uitstraling hebben, zonder te koud zakelijk te zijn.
Het logo zal gebruikt worden voor: briefhoofd, handtekening en website.
logo in vector

Doelgroep:

Doelgroep= hoogopgeleide volwassenen in allerlei sectoren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

we willen in ons logo graag weg blijven van veelgebruikte beeldmerken zoals (overduidelijke) breintjes, lampjes, boekjes, uilen en "oudjes".
Het lettertype mag speels zijn, (niet te kinderlijk) en graag niet te lomp of houterig.
We hopen dat ons logo uitstraalt dat we professioneel zijn, aanpakken, zorg hebben voor ouderen, we gaan voor kwaliteit en dit samen doen en mensen verbinden.

We houden van kleur, maar het logo moet ook in zwart-wit te gebruiken zijn.

koudwater
  • Logo # 547648 voor Logo voor trainings- en adviesbureau wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer koudwater:

      Hi,

      De nadruk ligt nu op 'age'.
      Dit lettertype is inderdaad vriendelijker.

      Stefan

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 547372 voor Logo voor trainings- en adviesbureau wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 547371 voor Logo voor trainings- en adviesbureau wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer koudwater:

      Bij deze wat sterkere kleuren, met daarnaast een andere lettertype - deze past naar mijn mening zeer goed.

      Ik upload vervolgens de zwart/wit versie.

      Stefan

    2. miriam_franka zegt :

      dank je! leuk lettertype inderdaad, hoewel ik het vorige ook wel vriendelijk vond. daarbij paste de pijl (>) aan de E beter voor mijn gevoel.
      Ik zie nu ook dat de nadruk nu eigenlijk op KNOWL ligt. We zouden dat graag op AGE leggen.
      De scherpere kleuren vind ik fijner, hoewel ik het idee heb dat je patroon het symbool niet helemaal vult?

    3. miriam_franka zegt :

      en ik vind de gekozen kleuren startend met paars, eindigend met blauw (zoals hieronder in de "fletse variant") wel warmer voor de invulling

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 547281 voor Logo voor trainings- en adviesbureau wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer koudwater:

      Hallo Miriam,

      Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om waardering te krijgen :)

      Bij deze mijn inbreng.

      Ik wil met dit logo (met de logo's van younique en active2gether in mijn achterhoofd) de volgende ideeën naar voren brengen:

      - Vooruitgaan: Ouder worden, betekent zeker niet altijd achteruit gaan maar juist ook vooruit gaan
      - Verschillende (3) elementen die staan voor het verbinden van mensen
      - Kleur: veelzijdigheid. Volwassenen uit allerlei sectoren.

      Tegelijk straalt het beeldmerk aanpakken uit, door het vooruitgang-symbool en de dynamiek.

      Laat me weten wat je er van vindt!

      Groet, Stefan


    2. miriam_franka zegt :

      Dank je wel; wat fijn dat je er mee aan de slag bent gegaan. Mooi resultaat! Zou je ook eens kunnen laten zien hoe dit er zwart-wit uit ziet?

    3. miriam_franka zegt :

      en misschien met juist iets sterkere kleur (verzadiging)? Misschien is dit nog iets te flets..?

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network