Hi,
De nadruk ligt nu op 'age'.
Dit lettertype is inderdaad vriendelijker.
Stefan
Logo voor trainings- en adviesbureau
- Wedstrijd van: miriam_franka
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 25-11-2015
Datum einde: 09-12-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Bij deze wat sterkere kleuren, met daarnaast een andere lettertype - deze past naar mijn mening zeer goed.
Ik upload vervolgens de zwart/wit versie.
Stefan
dank je! leuk lettertype inderdaad, hoewel ik het vorige ook wel vriendelijk vond. daarbij paste de pijl (>) aan de E beter voor mijn gevoel.
Ik zie nu ook dat de nadruk nu eigenlijk op KNOWL ligt. We zouden dat graag op AGE leggen.
De scherpere kleuren vind ik fijner, hoewel ik het idee heb dat je patroon het symbool niet helemaal vult?
en ik vind de gekozen kleuren startend met paars, eindigend met blauw (zoals hieronder in de "fletse variant") wel warmer voor de invulling

Hallo Miriam,
Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om waardering te krijgen :)
Bij deze mijn inbreng.
Ik wil met dit logo (met de logo's van younique en active2gether in mijn achterhoofd) de volgende ideeën naar voren brengen:
- Vooruitgaan: Ouder worden, betekent zeker niet altijd achteruit gaan maar juist ook vooruit gaan
- Verschillende (3) elementen die staan voor het verbinden van mensen
- Kleur: veelzijdigheid. Volwassenen uit allerlei sectoren.
Tegelijk straalt het beeldmerk aanpakken uit, door het vooruitgang-symbool en de dynamiek.
Laat me weten wat je er van vindt!
Groet, Stefan
Dank je wel; wat fijn dat je er mee aan de slag bent gegaan. Mooi resultaat! Zou je ook eens kunnen laten zien hoe dit er zwart-wit uit ziet?
en misschien met juist iets sterkere kleur (verzadiging)? Misschien is dit nog iets te flets..?