Het logo zonder pijl,
De pijl had ik gekozen voor verouderen, en ook om het woord age duidelijker aan te geven,
Bij deze variant '' age '' wat donkerder gemaakt,
Ik hoor graag uw feedback
Logo voor trainings- en adviesbureau
- Wedstrijd van: miriam_franka
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 25-11-2015
Datum einde: 09-12-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Poging om het standaard icoontje minder standaard te maken
Dank je sannesfa. Ik zit nog een beetje te worstelen met de pijl; die erg strak oogt voor het ronde lettertype. is er een specifieke reden dat je hebt gekozen voor een pijl? Is er nog iets anders mogelijk.
Het icoontje is zo op zich leuk, ik ben er nog niet helemaal over iut of dit is wat we zochten.

Geen commentaar
Dank je voor je nieuwe ontwerp! Het speelse lettertype bevalt wel, maar heb het gevoel dat er nog iets ontbreekt om echt een herkenbaar en duidelijk logo te zijn. Vind het wat kaal.
Bedankt voor de feedback, ik zal proberen het minder kaal te maken

Geen commentaar
dergelijke pictogrammen zijn al veel gebruikt beeldmerken en daardoor niet uniek te relateren aan ons bedrijf.
dank je wel voor je ontwerp, maar: