Logo voor trainings- en adviesbureau
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: miriam_franka
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 280.00
- Datum start : 25-11-2015 12:03
- Datum einde : 09-12-2015 11:50
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 72
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het logo zal gebruikt worden voor: briefhoofd, handtekening en website.
logo in vector
Bedrijfsomschrijving:
Bedrijfsnaam: knowlage
Slogan: 'Maak kennis met (ver)ouderen'
De bedrijfsnaam is een verbinding tussen 'knowledge'= kennis, en Age; leeftijd/ouderen; dus in ontwerp moet age in het woord ook als afzonderlijk woord naar voren komen.
We willen inzicht in en begrip voor (ver)ouderen vergroten d.m.v. training en advies op het gebied van zorg- en dienstverlening en productontwikkeling.
Doelgroep= hoogopgeleide volwassenen in allerlei sectoren.
Korte intro over ons bedrijf aan onze klanten:
De vergrijzing brengt kansen en uitdagingen waar de meeste mensen mee te maken krijgen. We kunnen u laten zien en laten ervaren wat er bij veroudering kan komen kijken en wat daarvan van belang is voor uw dienst of product. Hierdoor kunt u de kwaliteit van uw product, dienstverlening of opleiding vergroten.
We houden van kleur, simpel en vriendelijk; niet kinderlijk of komisch. Het logo moet een professionele, volwassen uitstraling hebben, zonder te koud zakelijk te zijn.
Het logo zal gebruikt worden voor: briefhoofd, handtekening en website.
logo in vector
Doelgroep:
Doelgroep= hoogopgeleide volwassenen in allerlei sectoren.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
we willen in ons logo graag weg blijven van veelgebruikte beeldmerken zoals (overduidelijke) breintjes, lampjes, boekjes, uilen en "oudjes".
Het lettertype mag speels zijn, (niet te kinderlijk) en graag niet te lomp of houterig.
We hopen dat ons logo uitstraalt dat we professioneel zijn, aanpakken, zorg hebben voor ouderen, we gaan voor kwaliteit en dit samen doen en mensen verbinden.
We houden van kleur, maar het logo moet ook in zwart-wit te gebruiken zijn.
sannesfa
-
-
Toelichting van de designer sannesfa:
Het logo zonder pijl,
De pijl had ik gekozen voor verouderen, en ook om het woord age duidelijker aan te geven,
Bij deze variant '' age '' wat donkerder gemaakt,
Ik hoor graag uw feedback -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer sannesfa:
Poging om het standaard icoontje minder standaard te maken
-
miriam_franka zegt :
Dank je sannesfa. Ik zit nog een beetje te worstelen met de pijl; die erg strak oogt voor het ronde lettertype. is er een specifieke reden dat je hebt gekozen voor een pijl? Is er nog iets anders mogelijk.
Het icoontje is zo op zich leuk, ik ben er nog niet helemaal over iut of dit is wat we zochten. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
miriam_franka zegt :
Dank je voor je nieuwe ontwerp! Het speelse lettertype bevalt wel, maar heb het gevoel dat er nog iets ontbreekt om echt een herkenbaar en duidelijk logo te zijn. Vind het wat kaal.
-
sannesfa zegt
Bedankt voor de feedback, ik zal proberen het minder kaal te maken
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
miriam_franka zegt :
dergelijke pictogrammen zijn al veel gebruikt beeldmerken en daardoor niet uniek te relateren aan ons bedrijf.
-
miriam_franka zegt :
dank je wel voor je ontwerp, maar:
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-