Geen commentaar
Logo voor trainings- en adviesbureau
- Wedstrijd van: miriam_franka
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 25-11-2015
Datum einde: 09-12-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Nice. Dank je wel. Mooi hoe hier het woord Age duidelijk naar voren komt!

Beste opdrachtgever
Hier zijn 2 voorstellen.
Groeten Inge
Dank je wel Inge. Fijne ontwerpen. Een mooie vriendelijke en professionele uitstraling. Ik vind zelf het geschreven lettertype wel prettig, maar ben er nog niet uit wat ik van het beeldmerk vind. Wat is jouw gedachte achter de beeldmerken?
Hallo Miriam - Franka.
Bedankt voor je reactie:)
Het idee achter beeldmerken is:
Brein (ouderen) zit vol met kennis.
De verschillende vlakjes staan voor veelheid / diversiteit aan kennis maar ook voor trainingen en adviezen - “Beweging” in rondjes: niet stil in hoofd / we willen kennis van “ouderen” benutten ipv laten versloffen - bijleren.
Rondjes vliegen niet her en der maar bewegen in die denkbeeldige ronde ruimte (brein)
Logo 2
Weer brein, vloeiende lijn = beweging = samenwerken = verbonden zijn.
Gebruik maken van het / hun brein - midden in hun hoofd zitten - het “bekijken”
Groeten Inge