Logo voor trainings- en adviesbureau
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: miriam_franka
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 280.00
- Datum start : 25-11-2015 12:03
- Datum einde : 09-12-2015 11:50
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 72
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het logo zal gebruikt worden voor: briefhoofd, handtekening en website.
logo in vector
Bedrijfsomschrijving:
Bedrijfsnaam: knowlage
Slogan: 'Maak kennis met (ver)ouderen'
De bedrijfsnaam is een verbinding tussen 'knowledge'= kennis, en Age; leeftijd/ouderen; dus in ontwerp moet age in het woord ook als afzonderlijk woord naar voren komen.
We willen inzicht in en begrip voor (ver)ouderen vergroten d.m.v. training en advies op het gebied van zorg- en dienstverlening en productontwikkeling.
Doelgroep= hoogopgeleide volwassenen in allerlei sectoren.
Korte intro over ons bedrijf aan onze klanten:
De vergrijzing brengt kansen en uitdagingen waar de meeste mensen mee te maken krijgen. We kunnen u laten zien en laten ervaren wat er bij veroudering kan komen kijken en wat daarvan van belang is voor uw dienst of product. Hierdoor kunt u de kwaliteit van uw product, dienstverlening of opleiding vergroten.
We houden van kleur, simpel en vriendelijk; niet kinderlijk of komisch. Het logo moet een professionele, volwassen uitstraling hebben, zonder te koud zakelijk te zijn.
Het logo zal gebruikt worden voor: briefhoofd, handtekening en website.
logo in vector
Doelgroep:
Doelgroep= hoogopgeleide volwassenen in allerlei sectoren.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
we willen in ons logo graag weg blijven van veelgebruikte beeldmerken zoals (overduidelijke) breintjes, lampjes, boekjes, uilen en "oudjes".
Het lettertype mag speels zijn, (niet te kinderlijk) en graag niet te lomp of houterig.
We hopen dat ons logo uitstraalt dat we professioneel zijn, aanpakken, zorg hebben voor ouderen, we gaan voor kwaliteit en dit samen doen en mensen verbinden.
We houden van kleur, maar het logo moet ook in zwart-wit te gebruiken zijn.
RedDesignOntwerp
-
-
miriam_franka zegt :
Nice. Dank je wel. Mooi hoe hier het woord Age duidelijk naar voren komt!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer RedDesignOntwerp:
Beste opdrachtgever
Hier zijn 2 voorstellen.
Groeten Inge -
miriam_franka zegt :
Dank je wel Inge. Fijne ontwerpen. Een mooie vriendelijke en professionele uitstraling. Ik vind zelf het geschreven lettertype wel prettig, maar ben er nog niet uit wat ik van het beeldmerk vind. Wat is jouw gedachte achter de beeldmerken?
-
RedDesignOntwerp zegt
Hallo Miriam - Franka.
Bedankt voor je reactie:)
Het idee achter beeldmerken is:
Brein (ouderen) zit vol met kennis.
De verschillende vlakjes staan voor veelheid / diversiteit aan kennis maar ook voor trainingen en adviezen - “Beweging” in rondjes: niet stil in hoofd / we willen kennis van “ouderen” benutten ipv laten versloffen - bijleren.
Rondjes vliegen niet her en der maar bewegen in die denkbeeldige ronde ruimte (brein)
Logo 2
Weer brein, vloeiende lijn = beweging = samenwerken = verbonden zijn.
Gebruik maken van het / hun brein - midden in hun hoofd zitten - het “bekijken”
Groeten Inge
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-