Logo voor @Value2Sales
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
Dit logo moet staan voor mijn kernwaarden (Respect, Puur, Samenwerken, Passie) en voor de bouwstenen (Bedenken, Ontwikkelen, Samenwerken en Verbinden).
Het zou fijn zijn als het logo ook een soort 'beeldmerk' heeft, waaraan je de naam @Value2Sales direct herkent.
Bedrijfsomschrijving:
@Value2Sales biedt diverse tools om Opdrachtgevers te helpen bij hun verkoopactiviteiten, zoals:
- interim-salesmanagement
- bedenken nieuwe verkoopconcepten
- consultancy
De kernwaarden van @Value2Sales zijn: Respect, Puur, Samenwerken, Passie.
De bouwstenen waarop alle dienstverlening is gebouwd, zijn: Bedenken, Ontwikkelen, Samenwerken en Verbinden (van mensen en bedrijven).
Doelstelling is om bedrijven te helpen hun verkoopresultaat te verbeteren door mensen naar hun persoonlijke kracht in te zetten
Doelgroep:
Bedrijven met een nationale uistraling die behoefte hebben aan hulp in hun verkooporganisatie bij verkoopkanalen als Retail, E-tail, D2D, etc.
De doelgroep is het hoger management bij deze bedrijven (sales- & marketing managers). Denk aan segmenten als: telecomproviders (bijv. KPN, Vodafone), energieproviders (zoals Nuon, Essent), verzekeraars (Aegon), Retailkanalen (Media Markt, Phone House)
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Fris, innovatief, modern design waarin Verbinden en Persoonlijk naar voren komen.
Voorkeur voor kleurtinten: grijs, zwart, blauw.
Logo moet duidelijk, herkenbaar, speels maar toch zakelijk zijn.
VandenHulDesign
-
-
Mark V2S zegt :
Dank je wel. Ik ga met de kerstdagen beide ontwerpen eens goed op me in laten werken!
-
VandenHulDesign zegt
Prima, als u nog graag aanpassingen wilt zien hoor ik het graag!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
VandenHulDesign zegt
Goedemorgen,
Ik heb zojuist een ontwerp geüpload. Ik zag dat de andere ontwerpers vooral voor een variatie op verbinden en het "@-teken" kozen, ik heb daarom voor een andere benadering gekozen. Uit u briefing kwam naar voren dat samenwerken en verbinden kernwaarden zijn voor @Value2Sales. Ik heb deze kernwaarden dan ook gevisualiseerd door twee personen schouder aan schouder te laten staan en die daarmee samen ook een brug vormen. Ik ben erg benieuwd naar u feedback, ik maak namelijk graag aanpassingen!
Met vriendelijke groet,
Saskia van den Hul
VandenHul Design -
Mark V2S zegt :
Goedemiddag Saskia,
Bedankt voor je inzending en je uitleg.
Ik vind de brug tussen mensen als beeldmerk erg leuk. Past inderdaad bij samenwerken en verbinden!
Ik vind alleen het lettertype van '@Value2Sales' in het logo wat saai/niet spannend. Mag van mij wat frisser, meer onderscheidend.
Ik ben benieuwd! -
VandenHulDesign zegt
Hartelijk dank voor de feedback. Ik heb zojuist twee nieuwe variaties geüpload met gebruik van andere lettertypen. Ben weer benieuwd naar de feedback!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-