Geen commentaar
Logo voor veiligheidsprogramma ’veilig boven de IJssel’
- Wedstrijd van: macbrouwer
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 21-12-2021
Datum einde: 09-01-2022
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mooi logo.

Geen commentaar
Origineel, al spreekt het mij wel iets minder aan dan de anderen.

Geen commentaar
Mooi logo. Spreeks mij aan.
Message in English and French
Hello,
The approach for this logo involves several readings and several messages such as:
1 - Dominance of two colors blue and gray:
- Light blue evokes space, escape and travel.
- Dark blue exudes confidence and security
- The light gray of the bridge for modernity, elegance, serenity.
2 - A strong image with the symbolism of the road that crosses the name of Veilig.
3 - A positive image of the bridge, a choice to make it strong without symbolizing it being heavy. The image of the bridge can also be allegorical and serve to demonstrate and / or reinforce the image of Veilig.
In summary, this logo is intended to be easy to use for all communication documents.
The colors can be modified if you wish or points can be improved like a dotted line on the road, ..., you tell me again if necessary.
A graphic charter will be made afterwards for your needs.
cordially
Eric
Bonjour,
L'approche pour ce logo passe par plusieurs lectures et plusieurs messages comme :
1 - Dominance de deux couleurs bleu et gris :
- Le bleu clair évoque l'espace, l’évasion et les voyages.
- Le bleu foncé dégage la confiance et la sécurité
- Le gris clair du pont pour la modernité, l'élégance, sérénité.
2 - Une image forte avec la symbolique de la route qui est croise le nom de Veilig.
3 - Une image positive du pont, un choix de le rendre fort sans le symboliser une lourdeur. L'image du pont peut également être allégorique et servir pour démontrer et/ou renforcer l'image de Veilig.
En résumé, ce logo se veut facile à exploiter pour tous documents de communication.
Les couleurs peuvent êtres modifiées si vous le souhaitez ou des points peuvent être améliorés comme un pointillé sur la route, ..., vous me redites si besoins.
Une charte graphique sera faite après pour vos besoins.
Cordialement
Eric

Geen commentaar
Origineel, al spreekt het mij wel iets minder aan dan de anderen.