Hierbij mijn idee. Ik denk dat doordat mijn ontwerp simpel en strak is, dit erg aanspreekt. de kleur blauw staat natuurlijk voor water, maar deze kleur staat psychologisch ook voor veiligheid en betrouwbaarheid. De strakheid van het logo maakt het ook betrouwbaar en makkelijk te begrijpen.
Logo voor veiligheidsprogramma ’veilig boven de IJssel’
- Wedstrijd van: macbrouwer
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 21-12-2021
Datum einde: 09-01-2022
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Leuk en goed bedacht.