logo voor veranderweekend: eifelmatig veranderen
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: verandergilde
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 100.00
- Datum start : 06-02-2012 17:27
- Datum einde : 21-02-2012 17:25
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 35
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Naast alle kennis die opgedaan wordt tijdens het weekend is er ook genoeg gelegenheid om te genieten van de prachtige omgeving. Op zaterdagavond staat een wijnproeverij van heerlijke lokale wijnen op het programma.
Bedrijfsomschrijving:
Het Verandergilde organiseert in de Eifel een weekend (combinatie van theorie leren en praktijk ervaren) voor (project) managers die in hun werk met veranderingen, verandertrajecten te maken hebben.
Waarom de Eifel? Dit is een prachtig gebied in Duitsland, niet ver van Nederland. De bewoners van de Eifel staan er om bekend dat zij extreem tegen iedere vorm van verandering zijn. Leegloop en vergrijzing zijn er de oorzaak van dat wijzigingen ondanks grote tegenstand noodzakelijk zijn. Van wie kun je als verandermanager meer leren dan van de mensen die in staat zijn om tegen de stroom in te roeien en nieuwe ontwikkelingen teweeg te brengen in een gebied als de Eifel.
Doelgroep:
Managers (project, programma, lijn) die organisatieveranderingen tot stand brengen of gaan brengen en willen leren van ervaringen uit andere omgevingen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
niet: geel, rose, lila
vrolijk
Orange+Blue
-
-
Toelichting van de designer Orange+Blue:
hallo Atty,
bedankt voor je reactie. we denken dat dat zoals aangegeven door een ander kleurgebruik vrij eenvoudig opgelost is. zie hierbij enkele varianten ter voorstel.
gr roy & jeanine -
verandergilde zegt :
Merci. Vind dit mooier.Groet
Atty -
Orange+Blue zegt
dankuwel. mocht u nog verzoeken hebben, dan horen we het graag :)
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Orange+Blue:
beste heer, mevrouw,
hierbij onze inzending. we hebben gekozen voor een zakelijke maar dynamische stijl/kleurgebruik. desgewenst zou het nog "fleuriger" kunnen
door het vervangen van grijs door een andere kleur... hierbij komt dan meer de nadruk te liggen op "genieten" en minder op het innoveren en leren...
het groene gedeelte van het beeldmerk staat zowel voor een grafiek (het veranderen, actie!) als voor de contouren van de bergen in de eifel.
met vriendelijke groet,
roy & jeanine -
verandergilde zegt :
Dank voor het voorstel! Het is zeker zakelijk, maar wel aan de sombere kant. We proberen leren en genieten te combineren! Dus er mag wel een beetje genieten in...
Groet,
Atty -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-