hallo Atty,
bedankt voor je reactie. we denken dat dat zoals aangegeven door een ander kleurgebruik vrij eenvoudig opgelost is. zie hierbij enkele varianten ter voorstel.
gr roy & jeanine
logo voor veranderweekend: eifelmatig veranderen
- Wedstrijd van: verandergilde
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 06-02-2012
Datum einde: 21-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Merci. Vind dit mooier.Groet
Atty
dankuwel. mocht u nog verzoeken hebben, dan horen we het graag :)

beste heer, mevrouw,
hierbij onze inzending. we hebben gekozen voor een zakelijke maar dynamische stijl/kleurgebruik. desgewenst zou het nog "fleuriger" kunnen
door het vervangen van grijs door een andere kleur... hierbij komt dan meer de nadruk te liggen op "genieten" en minder op het innoveren en leren...
het groene gedeelte van het beeldmerk staat zowel voor een grafiek (het veranderen, actie!) als voor de contouren van de bergen in de eifel.
met vriendelijke groet,
roy & jeanine
Dank voor het voorstel! Het is zeker zakelijk, maar wel aan de sombere kant. We proberen leren en genieten te combineren! Dus er mag wel een beetje genieten in...
Groet,
Atty