Geen commentaar
Datum start: 19-06-2014
Datum einde: 03-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo,
Een eenvoudig logo maar met veel betekenis.
De tomaat staat voor de groenten en fruit die uit Georgie komen en de handen moeten de duurzaamheid symboliseren. Ze berschermen de tomaat met veel liefde.
Veel groen omdat dat voor mij "De" kleur is bij groente en fruit, het oogt gezond en fris. De rode kleur is een statement kleur. De tomaat spat er echt uit en dat dient ook als herkenningspunt voor jullie branding.
Joyce, wil je nu echt ophouden? Ik begin een beetje pissig te worden.
Deze is toegestaan. Ik heb nu geen aspecten meer uit jouw logo, geen zon meer geen sterren helemaal niets.
Bas je kunt wel pissig worden maar je hebt geen alleen recht op ronde basis vormen voor logo's
Danku danku haha