Logo voor verse groenten uit Georgie

  • Wedstrijd van: alpe
  • Categorie: Logo
  • Status: Beëindigd

Datum start: 19-06-2014

Datum einde: 03-07-2014

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
brechjeoddens

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Georgie was ooit de hofleverancier van de lekkerste groenten, fruit en wijnen voor de soviet-unie. Met het uiteenvallen van de soviet is de productie volledige verwaarloosd. Maar nog steeds heeft Georgie een goede naam. Wij produceren in de regio Imereti (West-Georgie). Daarom heet ons bedrijf Imereti Greenery. We produceren daar op aardwarmte sla, kruiden, en in de toekomst aubergines, tomaat en komkommer. Voor dit bedrijf wil ik een fris logo die herkenbaar onze waarden uitstraalt: Georgisch product (belangrijk), duurzaam en met zorg geteeld, supervers, smakelijk en veilig (geen pesticiden). Doelgroep zijn de Georgische en Russische consumenten en horeca. Het logo en onze naam mogen in het Engels.
Het logo wordt gedrukt op de verpakkingen (vervolgopdracht), onze website (vervolgopdracht), briefpapier, logo, etc.

Bedrijfsomschrijving


We starten een nieuw productiebedrijf in Georgie. Dit is een samenwerking tussen FoodVentures uit Nederland en onze Georgische partners. Deze JV heet Imereti Greenery, en is een productiebedrijf van verse groenten in Georgie. Het is vernoemd naar de regio waarin we werken. We produceren allereerst sla en kruiden, maar daarna ook aubergines, tomaat en komkommer voor de lokale en regionale markt. 50% voor Georgie en 50% voor export naar Armenie en Rusland. Onze filosofie en gedachten zijn vertaald in dit filmpje: http://youtu.be/huvJFd9W81s

Doelgroep


Georgische consumenten, horeca en supermarkten. Daarnaast consumenten in de omringende landen (Rusland, Armenië, Azerbeidzjaan). Belangrijk om te weten dat Georgiërs fijnproevers zijn, en graag terugdenken aan vroeger. Ze zijn overtuigd dat de groenten uit de groentetuin beter smaken dan onze kasgroenten. Wij moeten dus niet refereren aan kassen, schone teelt etc, maar eerder aan de smaak van vroeger.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: JoyceGraphic JoyceGraphic
logo-joycegraphic-ESgDTaU4

Geen commentaar

JoyceGraphicJoyceGraphic

Hallo,

Een eenvoudig logo maar met veel betekenis.

De tomaat staat voor de groenten en fruit die uit Georgie komen en de handen moeten de duurzaamheid symboliseren. Ze berschermen de tomaat met veel liefde.

Veel groen omdat dat voor mij "De" kleur is bij groente en fruit, het oogt gezond en fris. De rode kleur is een statement kleur. De tomaat spat er echt uit en dat dient ook als herkenningspunt voor jullie branding.

BasinBeeldBasinBeeld

Joyce, wil je nu echt ophouden? Ik begin een beetje pissig te worden.

JoyceGraphicJoyceGraphic

Deze is toegestaan. Ik heb nu geen aspecten meer uit jouw logo, geen zon meer geen sterren helemaal niets.

AngelAngel

Bas je kunt wel pissig worden maar je hebt geen alleen recht op ronde basis vormen voor logo's

JoyceGraphicJoyceGraphic

Danku danku haha

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.