Geen commentaar
Logo voor Volkswagen en Audi expert
- Wedstrijd van: BMOnderdelen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-08-2018
Datum einde: 14-08-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Hij is duidelijk maar geeft ons niet een echt 'logo' idee

Geen commentaar
Deze deed ons denken aan de vorm van een OBD stekker (Google ;-) ). Kun je kijken of je daar iets meer mee kan?

Geen commentaar
Heeft iets maar er zit een gek half rondje aan de zijkant

Geen commentaar
Vernieuwend vergeleken met de rest, fijn! Maar helaas niet echt ons ding.
De kleur past ons alleen niet zo maar het idee is op zich goed. Dat VAG had wel duidelijker gekund

Geen commentaar
Bij deze krijgen we het idee dat boven en onder niet bij elkaar horen

Geen commentaar
Deze vinden we wat te liefjes, meer een bordje voor naast de voordeur

Geen commentaar
In eerste instantie lijkt hij mooi alleen het VAG bovenin is onduidelijk

Fijn voor jullie reacties:
Het idee van de 2 automerken blijft.
Rustig en overzichtbaar...
Succes!
Deze is op zich wel mooi alleen de letters er onder zouden we graag anders zien, nu zijn het halve letters. Daarnaast vinden we het wat te lief

Combinatie van de 'ringen bij AUDI en de diagonalen bij VW.
Succes!
Het “metaal look grijs” idee is mooi om te zien maar het oogt ons wat te rommelig
Idee van de combinatie van delen uit de logo’s is wel gaaf bedacht!