Geen commentaar
Logo voor Volkswagen en Audi expert
- Wedstrijd van: BMOnderdelen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-08-2018
Datum einde: 14-08-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit idee met die driehoekjes komt ons erg bekend voor (leverancier/concurrent?) maar we weten even niet precies waar van. Hier willen we even over nadenken. Wel top je dat je zo met 2 nieuwe ideeen komt!
Oei, dat mag geenszins de bedoeling zijn!

Als ik het me goed herinner staat de ag voor nv dus concentreer ik me op de v waarin je ook een w herkent van Volkswagen(werk).
Ook hier zijn we niet zo weg van de vierkantjes
Al snap ik het idee van de VW zeker! Het staat overigens voor Volkswagen Audi Geoep
Sorry Groep moet dat natuurlijk zijn
Ter info: in het oorspronkelijk Volkswagen AG stond de AG voor een rechtsvorm, nl. eine Aktiengesellschaft (Abk. der deutschen, österreichischen, liechtensteinischen, schweizerischen Rechtsform: AG)

Geen commentaar
Het gedeelte 'level up innovative car expertise' vinden we mooi (zowel lettertype van alles als deze zin), het tekentje bovenaan wat minder.